FUSHI
FUSHI, czyli "życie wieczne" to marka założona w Londynie. To ekologiczne suplementy, naturalne i świeże kosmetyki oraz organiczna aromaterapia. Receptury FUSHI to świeże ekstrakty ziołowe i wysokiej jakości oleje tłoczone na zimno. Marka czerpie inspiracje z filozofii ajurwedyjskiej i łączy je z nowoczesną wiedzą. Wszystkie składniki pozyskiwane są w sposób niezwykle odpowiedzialny, tylko z upraw ekologicznych i z wielką troską o środowisko.
Historia Fushi — od czego wszystko się zaczęło?
Rannesh Jansari i Ria Pattni — dwie kobiety, których działanie stanowiło początek dla rozwoju marki, jaką jest Fushi. To one pielęgnowały i wykorzystywały w praktyce wiedzę dotyczącą naturalnych sposobów zachowania zdrowia zarówno tego wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Ich działania sprawiły, że Fushi do dziś sięga do ajurwedyjskiej wiedzy.
Fushi, czyli ekologia na wyższym poziomie
Marka dąży nie tylko o zdrowie i dobrą kondycję swoich klientów, ale i środowiska. Prawie wszystkie produkty są dostarczane w szklanych opakowaniach, pozostałe opakowania są papierowe, nawet taśma klejąca. Używane są tusze roślinne i nielaminowane etykiety. Fushi zdaje sobie sprawę z tego, jak szkodliwe dla naszej planety i zwierząt są plastikowe opakowania. Dodatkowo 100% produktów jest odpowiednia dla wegetarian, a 98% dla wegan. Podczas tworzenia produktów żadne zwierzęta nie są krzywdzone. Za swoje etyczne działania marka uzyskała członkostwo w Ethical Accreditation.
Fushi a zrównoważony rozwój
Zioła wykorzystane do tworzenia suplementów od Fushi są ekologiczne, biodynamiczne i dziko wytwarzane. Dostawy i pozyskiwanie składników odbywa się w sposób zrównoważony. Marka deklaruje poczucie odpowiedzialności wobec podejmowanych przez nas działań, które mogą mieć wpływ na naszą planetę. Zarówno sposób pozyskiwania półproduktów, jak i składy suplementów diety od Fushi są przejrzyste. Marka ceni sobie uczciwość wobec klientów. Zdecydowana większość produktów posiada certyfikat Soil Association.